生活易討論區主頁 › 新婚生活易 討論區 首頁

發表人 內容
  主題: Fiance Visa (K1) 結婚, 到美國後步驟 Part 2!
ek07

回覆: 234
觀看: 58998

發表版面: 海外註冊/中港婚姻
   發表於: Tue May 25, 2010 9:41 am   主題:
[quote:522a97e9d1="矛盾人"]HI~ 各位,都有一段時間無見 我的k1 完成了 成個月了。現睇緊機票~ 另問你們咁多位,有關搞婚禮的問題 你們是 先在美國註冊,後回香港擺酒 或是 先在香港擺酒,後回美國註冊[/quote:522a97e9d1] 恭喜你就快可以同BF結婚生活 我自己係入咗form申請K1 跟住先係香港擺酒 K1 入美國之後註冊同埋搞左一個beach wedding嘅
  主題: Fiance Visa (K1) 結婚, 到美國後步驟 Part 2!
ek07

回覆: 234
觀看: 58998

發表版面: 海外註冊/中港婚姻
   發表於: Tue May 25, 2010 9:35 am   主題:
[quote:2162c9a215="Stephy411"]Wow, so it took you so long to go through immi... was your hubby worried? Actually I dun understand... if we intend to get married using B2, then why spend so much money to apply K1 wor?? [/quote:2162c9a215] 我都用咗成2個鐘先過完關 出去只係見到我老公一個人坐咗係地下度攞住支OJ等我...等到傻咗 好彩我一落機沒過關就有call過佢 如果唔係 等2個鐘都唔見到我 佢一定會嚇鬼死 我都唔明點解USCIS成日覺得D visitor 入境就一定係要同"美國人"結婚 搞到好似"美國人"就係有金糠咁...係人都想痴d金糠咁 但係911之後 難得仲有visitors入美國應該要偷笑架啦!!
  主題: Fiance Visa (K1) 結婚, 到美國後步驟 Part 2!
ek07

回覆: 234
觀看: 58998

發表版面: 海外註冊/中港婚姻
   發表於: Tue May 11, 2010 8:49 am   主題:
[quote:5fd7c0961d="moominvalley"]很高興能再次看到這個forum。 兩年前也有看過,資料真的很有用。 請問有冇人file過 Peition to Remove Conditions on Residence(I-751)? 是否一定要summit "Affidavits sworn"? 如一定要,找朋友可以嗎? Moomin[/quote:5fd7c0961d] 我最近都係搞I751 Affidavits sworn係一定要架 可以揾朋友幫手 我都係揾fds幫忙咋
  主題: Fiance Visa (K1) 結婚, 到美國後步驟 Part 2!
ek07

回覆: 234
觀看: 58998

發表版面: 海外註冊/中港婚姻
   發表於: Tue May 11, 2010 8:45 am   主題:
[quote:87cc78e7d8="茉莉"]我上星期五都申請左social security card啦! 唔駛點等bor...... 希望快o的有啦!之後就可以申請結婚同考車啦![/quote:87cc78e7d8] 你都好快手 祝妳快d搞掂埋green card同車牌啦
  主題: Fiance Visa (K1) 結婚, 到美國後步驟 Part 2!
ek07

回覆: 234
觀看: 58998

發表版面: 海外註冊/中港婚姻
   發表於: Tue May 11, 2010 8:10 am   主題:
[quote:dd2fe1f8ee="穿拖鞋的貓"] 香港領事館就話""盡量唔好於申請期間去美國"""不過傳聞中, 你入境時個官員係唔會知你正申請緊移民架.....而且你手上又有有效既B1/B2 Visa.... :lol:[/quote:dd2fe1f8ee] 哎呀...完全唔正確架... 因為你入境時個官員係知你正申請緊移民架 所以千祈唔好講大話啊 我親身經驗: 2007年9月我用visitor入USA 入境時個官即刻叫人帶我入房 入到房佢地不停重覆問我今次係咪要入境結婚 重覆問咗成個鐘 而我不停話佢地知我今次入境係要同未婚夫去book定2008年2月嘅場地 話說我2007年7月係香港申請visitor visa時 個官問我去美國做咩 我有話佢知想去book定2008年2月嘅場地 因為我申請緊K1...預定12月/1月可以正式移民入境...2月註冊結婚 講番我美國入境先 當時有3個官輪流問我今次係咪要入境結婚 我都係答一樣嘅答案 最後有個高級d嘅官 攞住5-6張 A4 paper嚟同我講 "好啦...我相信妳嘅答案...因為當你係HK申請B1時... 妳有坦白話比個官知你有申請緊K1...同埋係想旅行入境book定婚禮嘅嘢 所以我依家帶你去custom過關 如果佢地係妳嘅行李入面搜唔到任何結婚用嘅嘢 我就比妳入境3個月啦" 我有"裝"過佢果幾張紙 紙上面真係有我同香港個官講過嘅record 佢地係print番出嚟再不停"chok"我架 所以...真係唔好講大話啊...一定死梗架!!
  主題: Fiance Visa (K1) 結婚, 到美國後步驟 Part 2!
ek07

回覆: 234
觀看: 58998

發表版面: 海外註冊/中港婚姻
   發表於: Tue May 11, 2010 7:42 am   主題:
[quote:633edcd668="danjoan"] 多謝答覆!我星期六收到NVC寄黎既CHOICE OF ADDRESS & AGENT,打算星期一寄出去。 請問各位,寄番呢份FORM 之後,大約幾時先會再有消息呢?同埋我係申請途中,可唔可以過美國呢?[/quote:633edcd668] 我自己嘅 experience... 2007年4月申請K1 但我係7月又去申請visitor visa 因為我想9月去USA一趟 結果我成功申請到一個single entry visitor visa 亦成功係9月入到USA玩咗1個月
  主題: Fiance Visa (K1) 結婚, 到美國後步驟 Part 2!
ek07

回覆: 234
觀看: 58998

發表版面: 海外註冊/中港婚姻
   發表於: Tue Mar 23, 2010 4:35 pm   主題:
[quote:4dc4da1370="穿拖鞋的貓"] 咁樣真係好正喎! 係唔係夏威夷D人生活悠閒D, 心情又靚D :P :P[/quote:4dc4da1370] 我見到呢度d人做嘢慢吞吞 又十下十下 做嘢又無程序又無根據 求其兒戲到嚇死人 我就好鬼激氣架啦!!
  主題: Fiance Visa (K1) 結婚, 到美國後步驟 Part 2!
ek07

回覆: 234
觀看: 58998

發表版面: 海外註冊/中港婚姻
   發表於: Tue Mar 23, 2010 4:32 pm   主題:
[quote:c022f3fcb1="矛盾人"]HELLO ! 又是我,我又有填表問題 現我準備寄出 DS2001-HNK ,但我想問 是否用手寫的? 因在online 找不到這份表 ek07 : hi~! 我無想到這裡會有人同一樣是 夏威夷 她們全都是在 本土 .. nice to meet you~~[/quote:c022f3fcb1] 係囉...都唔明d人點解會移民嚟火星架...
  主題: Fiance Visa (K1) 結婚, 到美國後步驟 Part 2!
ek07

回覆: 234
觀看: 58998

發表版面: 海外註冊/中港婚姻
   發表於: Tue Mar 23, 2010 7:49 am   主題:
Stephy411... 我今次生仔係幾著數架!! 由醫藥費到 lab tests & ultra sound...開刀住院 再加埋baby嘅 insurance + formula 一個仙都唔使比 真係慳到笑啊:P 不過話時話 夏威夷政府D嘢真係幾求其架 我地 family income本來就唔合資格申請政府insurance 同WIC架 我地去申請政府insurance果日咩嘢都無查我 我只係"話"比個officer知我個health insurance唔包maternity 佢就即刻批我個申請...前後唔使30 mins 之後去申請WIC 本來話我地household income過咗額唔合資格架 但係WIC個officer一睇到我係政府保險 就即刻話批我申請 因為WIC一定要比政府保險cover嘅人 所以又唔使查我地就咁"又"批我個申請嚕 兒戲到嚇死人:P facebook?? 我有架!! add 我 add 我pls.....
  主題: Fiance Visa (K1) 結婚, 到美國後步驟 Part 2!
ek07

回覆: 234
觀看: 58998

發表版面: 海外註冊/中港婚姻
   發表於: Mon Mar 22, 2010 4:02 pm   主題:
[quote:ecdea8909a="穿拖鞋的貓"] Thanks so much 呀, 你呢個分享好有用呀! 我依家都未有保險, 即使他日有保險(多數都係痴老公) 好多時都唔包生仔...所以呢個都係一個好大既問題 ~ 不過聽講如果你係greeen card holder又去claim benefit , 你拎既錢係有機會轉嫁去擔保你既人身上, 但睇你咁講, 你應該無呢個情況呢 :D 我依家O係加州, 好似Raindrops咁講, 加州依家窮到鬼, 好可能都無左呢D benefit了~ 聽親戚講, 以前生左仔, 痴住個仔已經可以多好多免費醫療, 洗牙都可以有免費一年2次~但依家都好似無左~ anyway, 我記得你呀, HAHA, 我記得你之前話o係夏威夷去到邊都對係對住個海好鬼悶 haha :lol: :lol:[/quote:ecdea8909a] 我又唔見話有D咩嘢會轉嫁去我擔保人(老公)度喎 就算依家政府cover我個仔嘅保險 都係under我(媽媽)嘅資料之下...無跟爸爸喎 不過夏威夷嘅政府醫療保險...都無得由仔仔益阿媽架 我生完仔3個月之後都cut咗我保險 所以我依家又要由頭開始申請personal health insurance啦 (煩) 之前我真係覺得honolulu悶到死架!! 但係上個月我老公帶咗我去隔離島(Big Island)玩之後 我就覺得honolulu好好啦 因為Big Island仲荒涼仲悶...乜都無!!:P
  主題: Fiance Visa (K1) 結婚, 到美國後步驟 Part 2!
ek07

回覆: 234
觀看: 58998

發表版面: 海外註冊/中港婚姻
   發表於: Mon Mar 22, 2010 3:51 pm   主題:
[quote:dc70322c0e="Raindrops"] [color=#1e90ff:dc70322c0e]真係好耐無見(esd), facebook就成日見.... 你囝囝. hahaha 多謝你既分享,但加州咁多人,政府又咁窮,應該無咁好福利。依家我有保險(痴老公),又住左咁耐(過晒一年好耐),就算有呢d福利,都應該唔合資格多:p but it is still good to know!!![/color:dc70322c0e][/quote:dc70322c0e] 咁都唔一定加州無喎 因為美國最重人權 而且小朋友嘅人權仲係至高無上 政府係唔會比小朋友餓親病親咁可憐架 所以夏威夷先有得比我申請到政府保險 否則...我老公嘅income一早超過晒requirement啦!! 都係果句... 諗住生bb嘅 K1 / B2 記得查清楚妳住個state嘅保險條款啊!!
  主題: Fiance Visa (K1) 結婚, 到美國後步驟 Part 2!
ek07

回覆: 234
觀看: 58998

發表版面: 海外註冊/中港婚姻
   發表於: Sun Mar 21, 2010 11:04 am   主題:
哈囉!! 我都好耐無嚟啦 我諗呢度無咩人識我嚕 不過見妳地講到生baby 我有D experience可以share下 我係K1嚟美國夏威夷嘅 當我嚟到時要自己買health insurance 因為我老公係 freelancer 所以要自己比錢買 但係所有保險公司都話一定要有green card先受保 結果我2008年1月到夏威夷 6月攞到temp green card 7月即刻入application申請醫療保險 結果等到11月先正式生效到 但係保險條款講明第一年係唔包maternity 本來咁都無咩嘢嘅 點知道我係2009年3月發現有咗baby 咁我無保險生仔咪要好貴?? 本來諗過返香港生架 好彩後來有人話我知 除咗homeless / low income family之外 我呢d無醫療保險嘅人都合資格去申請政府保險 (我只限申請生仔保險) 由陀仔睇醫生到生完bb嘅檢查 政府全部cover晒 而且仲可以申請埋WIC (Woman Infant Child) (類似香港家計會) WIC係比食物coupon去supermarket攞食物嘅 陀bb要食d營養好嘅嘢...WIC會比媽媽 而且等我生完之後 baby嘅 formula同baby food WIC全數比晒baby 我一個仙都唔使比 仲有baby嘅health insurance亦自動由政府比 所以我今次生bb唔多需要使錢之餘 baby 嘅insurance & formula亦為我地慳番唔少錢架 所以如果有人打算過嚟結完婚就生bb嘅話 可以去查下你住嘅state 有關health insurance嘅info 好似我咁...一年可以慳幾千蚊(USD)架!!而且仲可以慳十年八載添...嘿嘿!!
  主題: 婚禮剩餘物資平售 - Hennessy 軒尼詩 VSOP 1L 6支
ek07

回覆: 1
觀看: 675

發表版面: 婚禮籌備   發表於: Thu Oct 23, 2008 12:26 pm   主題:
sold...thx!
  主題: 蘇絲黃食譜
ek07

回覆: 227
觀看: 29226

發表版面: 烹飪錦囊   發表於: Thu Oct 23, 2008 12:17 am   主題:
我upload上去online free space度 你地上去download啦 :lol: http://www.sendspace.com/file/mcax13
  主題: 婚禮剩餘物資平售 - Hennessy 軒尼詩 VSOP 1L 6支
ek07

回覆: 1
觀看: 675

發表版面: 婚禮籌備   發表於: Tue Oct 21, 2008 10:41 pm   主題:
請click以下 ESD二手賣買 : http://comtools.esdlife.com/mktplace/viewtopic.php?t=44861&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
  主題: 法國巴黎影畢團
ek07

回覆: 3421
觀看: 183770

發表版面: 其他   發表於: Mon Aug 18, 2008 1:07 pm   主題:
[quote:0799f040e8="little little cat"] 我要左105張相呀! 比我預期中要多左好多。不過,因為真係覺得好靚,冇辦法啦!我比較怕醜,D相PM俾你啦![/quote:0799f040e8] 收到啦 妳D相好靚好特別啊 不過少咗D啫 其餘果103張呢?! hehe... :lol:
 
0.510s